Trápení mnoha mužů

Velké procento mužů v současné době trápí problémy s prostatou. Její zvětšení je nejen bolestivé, ale zhoršuje i kvalitu života. Především v intimním životě, protože při problémech s prostatou se snižuje i sexuální potence. Což někdy končí naprostou dysfunkcí. Stejně tak časté močení, které tento zdravotní problém doprovází, nepřispívá k dobré kvalitě života. Nejenže je bolestivé a mnohdy i samovolné, ale často končí zánětem. Což často pacienta dovede do ordinace urologa. Aby se vyloučil rozvoj možných nádorů. Které v první fázi bývají nezhoubné. Pokud ale není změněn životní styl a vhodná medikace, mohou se nádory proměnit z benigních v maligní. Které jsou, vzhledem k postupující medicíně, ve většině případů vyléčitelné. Hodně záleží na včasném odhalení. Kdy si muži mohou nechat udělat toto vyšetření v urologické ordinaci hned při prvních příznacích.

Urolog

Aby se dalo tomuto zdravotnímu problému předejít, je potřeba jít po stopě. Najít potřebné informace co škodí prostatě Erectmax.cz. Najít způsob prevence, aby ke zvětšení vůbec nedošlo. A hlavně zabránit vzniku život ohrožujícímu karcinomu. Změnit životní styl a především upravit jídelníček je tím prvním a zásadním krokem. Podle dosavadních zkušeností nejméně mužům vadí zařazení do jídelníčku většího množství ryb.

Zvýšená prostata trápí i mladé muže

Ve kterých je zdroj nesmírně prospěšných omega 3 mastných kyselin. Které si tělo samo vyrobit neumí a proto je potřeba zvýšit jejich množství ve stravě. Největší přínos při jejich konzumaci je fakt, že chrání celé tělo, včetně prostaty, před záněty. Větší problém už nastává v pěti porcích ovoce a zeleniny denně, rovněž vyměnit bílé pečivo za celozrné bývá úkol na delší dobu. Nejvíce prostatě škodí zvýšený příjem alkoholu, nasycené a nezdravé tuky a rovněž velké množství červeného masa, u kterého je nutné se vyhnout jeho nevhodné úpravě. Smažení, grilování či propékání. Vyřazením těchto tří skupin potravin tělu prospějete. Jídelníček je nutné obohatit jídly s vysokým obsahem vlákniny, luštěniny, ořechy, semena či tofu. Rovněž mléko je vhodnější rostlinné. Sójové, mandlové, kokosové.