Skip to content

Omniacs

Lidé mají někdy peněz dost, někdy ale také nikoliv. A zatímco ti první mají vystaráno, ti druzí proplouvají životem o poznání komplikovaněji.

  • Domov
  • Krása
  • Nakupování
  • Peníze
  • Služby
  • Web

Z ubytovny Praha na Pražský Semmering

Posted on 21. 6. 202014. 6. 2023 By devene

Chystáte se do Prahy objevovat starobylé památky? Máme pro vás tip na levné ubytování, ovšem na úrovni, s veškerým potřebným vybavením, a navíc stranou od rušného městského centra, se záplavou mnohdy nevybíravých turistů.

Ubytovny Praha vznikly rekonstrukcí bytového jádra v bytech na sídlišti Černý Most. Tento severovýchodní okraj Prahy má vynikající spojení do centra metrem a také je výborně dostupný po rychlostních komunikacích, které hlavní město spojují s okolním světem.

vlak v Praze

Pochopitelně vás budou zpočátku zajímat hlavně objekty na Starém a Novém městě a Malé straně, ovšem Praha skýtá mnoho další zajímavých míst. Někteří Pražané i její návštěvníci vám kromě Petřínské rozhledny doporučí i netradiční pohled na město z docela jiné perspektivy. Zajímavé kouzlo vám stověžatá matka měst nabídne i při pohledu z jedoucí tramvaje nebo z vlaku.

Tratě podél Vltavy a Pražský Semmering

Nejbližší vlakové nádraží od místa ubytování je v Horních Počernicích, je od Černého Mostu vzdáleno jen necelé dva kilometry a cestou můžete navštívit zámek Chvaly. Vyplatí se tam dojít pěšky, anebo na kole značenou cyklostezkou č. A26. Z Horních Počernic se pak dopravíte do centra a odtud lze pokračovat některou ze zajímavých tratí podél Vltavy nebo napříč některým z mnoha přírodních parků.

Hlavní nádraží Praha

Z nádraží v Holešovicích budete směřovat podél plavebního kanálu s výhledem na Stromovku a vrcholové partie přírodního parku v Tróji se zoologickou a botanickou zahradou. Říční ohyb se pak prodírá širokou soutěskou mezi skalisky Podhoří a Babou a dále pokračuje do Roztok podél Tichého a Drahanského údolí.

Ujít byste si ovšem neměli jízdu historickými vozy ze Smíchovského nádraží do Jinonic. Ta je směrována železniční tratí vybudovanou zhruba v polovině 19. století do Hlubočep, Zlíchova a Radlic napříč Prokopským údolím. Tehdejší stavitelé museli zvládnout vystavět v relativně krátkém čase dva obří viadukty (Smíchovský a Hlubočepský) a práce byla ztížena vápencovým podložím, které odtud navazuje až k Chráněné krajinné oblasti Český kras.

Krása

Navigace pro příspěvek

Previous Post: Jak nakupovat na internetu
Next Post: Poznejte pravou tvář Dublinu

Podobné příspěvky

S partnerskými problémy do poradny Krása
Eros Pista Krása
Trampolína 366 pro zdraví a duševní vyrovnanost Krása
Proč se v obchodních centrech používá nejčastěji skleněné zábradlí Krása
I „jen“ krásné věci jsou užitečné Krása
Jaké využití mají polykarbonátové desky a jaké jsou jejich výhody? Krása

Nejnovější příspěvky

  • Vybíráme střechu u novostavby rodinného domu
  • Služby interiérového studia pro dvougenerační dům
  • Fun with gun
  • Bereme si hypotéku
  • Využití reklamních triček

© Omniacs.cz

Powered by PressBook Grid Dark theme

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.Souhlasím